Asmens duomenų apsaugos
politika
Construction Invest Group
1.
Politikos paskirtis, pagrindinės sąvokos
Šia asmens duomenų apsaugos politika (toliau – Politika) Construction Invest
Group (toliau – Bendrovė) pripažįsta, kad asmens duomenų apsauga yra svarbi
Jums – mūsų klientams bei kitiems duomenų subjektams (toliau – duomenų
subjektai), ir yra įsipareigojusi gerbti ir saugoti kiekvieno duomenų subjekto
privatumą. Duomenų subjektai mums patiki savo asmeninę informaciją ir mes esame
atsakingi už tai, kad kiekvieną dieną dirbdami pateisintume jų pasitikėjimą.
Privatumo
Politika:
Apibrėžiamas Bendrovės įsipareigojimas ir atsakomybė,
siekiant apsaugoti ir gerbti asmens privatumą;
Paaiškinama, kaip Bendrovė renka,
naudoja ir saugo (tvarko) asmens duomenis;
Informuojami duomenų subjektai apie
tai, kaip jų asmens duomenys yra tvarkomi ir kokias teises turi kiekvienas
duomenų subjektas.
Tvarkydami duomenų
subjektų asmens duomenis laikomės Europos Parlamento ir Tarybos Bendrojo
duomenų apsaugos reglamento, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės
apsaugos įstatymo, Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo ir kitų
tiesiogiai taikomų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų apsaugą, taip
pat kompetentingų institucijų nurodymų.
Ši Politika taikoma Construction Invest Group.
Privatumo Politika taikoma tais atvejais, kai asmuo
naudojasi Bendrovės paslaugomis, lojalumo programa, duoda sutikimą gauti
reklaminius pranešimus, taip pat kai lankosi mūsų interneto svetainėje www.cigroup.lt. Privatumo Politika
netaikoma tais atvejais, kai naudojamasi kitų bendrovių interneto svetainėmis
ar paslaugomis, net jei prie jų jungiamasi per nuorodas esančias Bendrovės
interneto tinklalapyje.
Kilus klausimų, pastebėjimų ar komentarų dėl privatumo
Politikos, su mumis galite susisiekti elektroniniu paštu: [email protected], telefonu:
+370 633
44531.
1.1. Pagrindinės Politikoje
vartojamos sąvokos:
1.1.1. Duomenų subjektas – fizinis asmuo, kurio duomenis Bendrovė tvarko;
1.1.2. Asmens duomenys – bet kuri informacija, susijusi su fiziniu asmeniu –
duomenų subjektu, kurio tapatybė yra žinoma arba gali būti tiesiogiai ar
netiesiogiai nustatyta pasinaudojant tokiais duomenimis kaip asmens kodas,
vienas arba keli asmeniui būdingi fiziologiniai, psichologiniai, ekonominiai,
kultūriniai ar socialiniai požymiai;
1.1.3. Asmens duomenų tvarkymas – bet kuris veiksmas su asmens duomenimis:
rinkimas, užrašymas, kaupimas, saugojimas, klasifikavimas, grupavimas,
jungimas, keitimas (papildymas ar taisymas), teikimas, paskelbimas, naudojimas,
loginės ir (arba) aritmetinės operacijos, paieška, skleidimas, naikinimas ar kitaip;
1.1.4. Duomenų subjekto sutikimas – bet koks laisva valia duotas, konkretus ir
nedviprasmiškas tinkamai informuoto duomenų subjekto valios išreiškimas;
1.1.5. Duomenų valdytojas – juridinis ar fizinis asmuo, kuris nustato asmens
duomenų tvarkymo tikslus ir priemones. Šioje Politikoje Bendrovė laikytina
duomenų valdytoju;
1.1.6. Duomenų tvarkytojas – juridinis ar fizinis asmuo, (kuris nėra duomenų
valdytojo darbuotojas) asmuo, duomenų valdytojo įgaliotas tvarkyti asmens
duomenis;
1.1.7. Darbuotojas – asmuo, kuris su Bendrove yra
sudaręs darbo ar panašaus pobūdžio sutartį;
1.1.8. Priežiūros institucija – Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija;
1.1.9. Tiesioginė rinkodara – veikla, skirta paštu, telefonu arba
kitokiu tiesioginiu būdu siūlyti asmenims prekes ar paslaugas ir (arba)
teirautis jų nuomonės dėl siūlomų prekių ar paslaugų;
1.1.11. Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas – 2016 m. balandžio 27 d.
Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų
apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo;
1.1.12. Kitos Taisyklėse vartojamos sąvokos atitinka sąvokas, numatytas
Bendrajame duomenų apsaugos reglamente ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų
teisinės apsaugos įstatyme.
1.2. Šia Politika siekiama palengvinti duomenų subjektų
naudojimąsi savo teisėmis.
1.3. Ši Politika taip pat taikytina ir kitų duomenų subjektų (t.y. ne klientų
ir ne darbuotojų), kurių asmens duomenis Bendrovė tvarko ar tvarkys ateityje,
asmens duomenų apsaugai.
1.4. Bendrovės tvarkomi asmens duomenys yra tikslūs, tinkami ir tik tokios
apimties, kuri būtina jiems rinkti ir toliau tvarkyti. Jei reikia asmens
duomenų tvarkymui, asmens duomenys nuolat atnaujinami.
1.5. Interneto tinklalapyje asmens duomenys gali būti renkami:
1.5.1. Bendrovės paslaugų teikimo
(paslaugų užsakymui apdorojimui, administravimui, lojalumo nuolaidų
pritaikymui), kliento identifikavimui Bendrovės informacinėje sistemoje,
kliento identifikavimui prisijungiant prie savo paskyros Bendrovės internetiniame
tinklalapyje, sąskaitų ir kitų finansinių dokumentų išrašymui;
1.5.2. Esant duomenų subjekto
sutikimui, tiesioginės rinkodaros tikslais.
1.6. Bendrovė Politikos 1.5 punkte nurodytais tikslais
tvarko tokius asmens duomenis: vardas, pavardė, elektroninio pašto adresas,
adresas, telefono numeris.
1.7. 1.5.1. punkte nurodytų asmens duomenų tvarkymo teisinis pagrindas yra
Bendrovės pareiga vykdyti sudarytą su duomenų subjektu sutartį ir/arba asmens
duomenų subjekto prašymu (užsakymu) imtis veiksmų sutarčiai sudaryti.
1.8. 1.5.2 punkte nurodytų duomenų tvarkymo teisinis pagrindas yra duomenų
subjekto sutikimo davimas.
1.9. Kai asmens duomenys yra tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais, duomenų
subjektas turi teisę bet kada nemokamai nesutikti su tokiu asmens duomenų,
panaikindamas savo sutikimą.
2.
Asmens
duomenų tvarkymas
2.1. Tvarkyti klientų asmens duomenis Bendrovėje, įskaitant jų perdavimą
Politikos 2.2 punkte numatytiems tretiesiems asmenims, turi teisę tik
darbuotojai. Kiekvienas darbuotojas privalo saugoti kliento asmens duomenų
paslaptį ir laikytis asmens duomenų apsaugos teisės aktų bei šių Taisyklių
reikalavimų.
2.2. Vykdant sudarytas Bendrovės paslaugų teikimo sutartis, Klientų asmens duomenys gali būti perduodami tik
Bendrovės partneriams, Bendrovės vardu veikiantiems kaip duomenų tvarkytojai,
kurie teikia siuntų pristatymo ir kitas su paslaugų sutarties vykdymu
susijusias paslaugas (asmens duomenys atskleidžiami tik tokia apimtimi, kiek
yra būtina atitinkamų paslaugų suteikimui). Klientų asmens duomenys gali būti
teikiami tik tiems duomenų tvarkytojams, su kuriais Bendrovė yra pasirašiusi
sutartis, kuriose yra nuostatos dėl asmens duomenų perdavimo/teikimo, ir jei
duomenų tvarkytojas užtikrina Bendrojo duomenų apsaugos reglamento reikalaujamą
perduodamų asmens duomenų apsaugą. Visais kitais atvejais klientų asmens
duomenys tretiesiems asmenims gali būti atskleidžiami tik Lietuvos Respublikos
teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka.
2.3. Bendrovė laikosi konfidencialumo principo ir laiko paslaptyje bet kokią su
asmens duomenimis susijusią informaciją, su kuria ji susipažino vykdydama
pareigas, nebent tokia informacija būtų vieša pagal galiojančių įstatymų ar
kitų teisės aktų nuostatas.
2.4. Asmens duomenų tvarkymo terminas: asmens duomenys
tvarkomi tol, kol tampa nebereikalingi jų tvarkymo tikslams:
2.4.1. Klientų asmens duomenys renkami ir tvarkomi
Bendrovės paslaugų teikimo tikslais (1.5.1. punktas) yra tvarkomi ne ilgiau
kaip 10 metų nuo paskutiniojo užsakymo (pirkimo) įvykdymo;
2.4.2. Klientų asmens duomenys
tvarkomi 1.5.2 punkte nurodytais tiesioginės rinkodaros tikslais, tvarkomi ne
ilgiau nei iki sutikimo gauti reklamą panaikinimo (atšaukimo).
2.5. Kai asmens duomenys nebereikalingi jų tvarkymo tikslams, jie yra
sunaikinami, išskyrus tuos, kurie įstatymų nustatytais atvejais turi būti
perduoti valstybiniams archyvams.
2.6. Asmens duomenų apsaugą organizuoja, užtikrina ir vykdo Bendrovės įgaliotas
darbuotojas.
Duomenų subjekto
teisės ir jų įgyvendinimo tvarka
3.1. Duomenų subjekto teisės:
3.1.1. Žinoti (būti informuotas) apie savo asmens duomenų
tvarkymą Bendrovėje;
3.1.2. Susipažinti su Bendrovės
tvarkomais savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi;
3.1.3. Nesutikti, kad būtų tvarkomi jo
asmens duomenys;
3.1.4. Reikalauti ištaisyti,
patikslinti ar papildyti neteisingus ar neišsamius jo asmens duomenis,
sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti, išskyrus saugojimą, savo
asmens duomenų tvarkymą;
3.1.5. Reikalauti ištrinti duomenis
(„teisė būti pamirštam“). Ši teisė galioja esant vienam iš šių pagrindų:
3.1.5.1. Asmens duomenys nebėra reikalingi, kad būtų
pasiekti tikslai, dėl kurių šie duomenys buvo renkami ar kitaip tvarkomi;
3.1.5.2. Duomenų subjektas atšaukia
sutikimą, pagal kurį buvo grindžiamas duomenų tvarkymas ir nėra jokio kito
teisinio pagrindo tvarkyti duomenis;
3.1.5.3. Asmens duomenys buvo tvarkomi
neteisėtai;
3.1.5.4. Asmens duomenys turi būti ištrinti laikantis
Europos Sąjungos arba nacionalinėje teisėje nustatytos teisinės prievolės;
3.1.6. Teisė į duomenų perkeliamumą: duomenų subjektas turi teisę
gauti su juo susijusius asmens duomenis, kuriuos jis pateikė duomenų
valdytojui, susistemintu, įprastai naudojamu ir kompiuterio skaitomu formatu,
ir turi teisę persiųsti tuos duomenis kitam duomenų valdytojui, o duomenų
valdytojas, kuriam asmens duomenys buvo pateikti, turi nesudaryti tam kliūčių,
kai:
3.1.6.1. duomenų tvarkymas yra grindžiamas sutikimu arba
sutartimi;
3.1.6.2. duomenys tvarkomi
automatizuotomis priemonėmis.
3.2. Duomenų subjektas turi teisę pateikti skundą priežiūros institucijai dėl
galimai neteisėto jo asmens duomenų tvarkymo.
3.3. Duomenų subjektas turi teisę įgalioti ne pelno įstaigą, organizaciją ar
asociaciją, kuri tinkamai įsteigta pagal Lietuvos Respublikos teisę ir kurios
įstatais nustatyti tikslai atitinka viešąjį interesą, kuri veikia duomenų
subjekto teisių bei laisvių apsaugos srityje, kiek tai susiję su jų asmens
duomenų apsauga, savo vardu pateikti skundą ir jo vardu naudotis jam tam
tikromis Bendrajame duomenų apsaugos reglamente numatytomis teisėmis.
3.4. Duomenų subjekto teisių įgyvendinimo tvarka:
3.4.1. Asmuo, siekdamas įgyvendinti
3.1. punkte nurodytas teises, turi pateikti Bendrovei rašytinį prašymą
(asmeniškai, paštu, per atstovą, ar elektroninių ryšių priemonėmis). Prašymas
turi būti įskaitomas, asmens pasirašytas, prašyme turi būti nurodyta: asmens
vardas, pavardė, gyvenamoji vieta, duomenys ryšiui palaikyti ir informacija
apie tai, kokią iš aukščiau nurodytų teisių ir kokia apimtimi jis pageidauja
įgyvendinti;
3.4.2. Pateikdamas prašymą, asmuo
privalo patvirtinti savo tapatybę:
3.4.2.1. jei prašymas įteikiamas tiesiogiai atvykus į
Bendrovę – pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ar Lietuvos
Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintą kopiją;
3.4.2.2. jei prašymas pateikiamas
paštu - pateikti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka patvirtinto
asmens tapatybės dokumento kopiją;
3.4.2.3. jei prašymas įteikiamas per
atstovą - pateikti atstovavimą patvirtinantį dokumentą;
3.4.2.4. jei prašymas pateikiamas
elektroninių ryšių priemonėmis – pasirašyti elektroniniu parašu;
3.4.3. Duomenų subjekto teisė
nesutikti, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros
tikslais, įgyvendinama duomenų subjektui informavus apie savo nesutikimą
Bendrovę elektroniniu paštu ir pateikus informaciją apie visas Bendrovės
internetiniame tinklalapyje sukurtas savo paskyras;
3.4.4. Jeigu duomenų subjektas turi savo paskyrą Bendrovės
internetiniame tinklalapyje, peržiūrėti ir redaguoti Bendrovės internetiniame
tinklalapyje pateiktą asmeninę informaciją ir savo kontaktinius duomenis gali
apsilankęs savo paskyroje. Per savo paskyrą Bendrovės internetiniame
tinklalapyje duomenų subjektas gali įgyvendinti ir savo teisę nesutikti, kad jo
asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais.
3.5. Šios Politikos 3.4.1 punkte nurodytus prašymus nagrinėja Bendrovės
įgaliotas asmuo. Prašymas išnagrinėjamas ir atsakymas asmeniui pateikiamas ne
vėliau kaip per 30 dienų nuo prašymo gavimo dienos.
3.6. Pateikdamas prašymus pagal 3.4.1 punktą, duomenų subjektas neturėtų
akivaizdžiai piktnaudžiauti savo teisėmis. Tuo atveju, jei duomenų subjektas
piktnaudžiauja savo teise (pavyzdžiui, kreipiasi į Bendrovę dėl informacijos
apie tvarkomus jo asmens duomenis dažniau nei vieną kartą per šešis mėnesius),
Bendrovė turi teisę reikalauti iš duomenų subjekto atlyginti administracinius
kaštus, susijusius su tokių prašymų vykdymu.
3.7. Į duomenų subjekto nesutikimą, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi
tiesioginės rinkodaros tikslais, reaguojama nedelsiant, per įmanomai
trumpiausią laiką, bet ne ilgiau kaip per 72 valandas. Kad asmens duomenys
toliau nebūtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais, privalo užtikrinti
atsakingi už duomenų apsaugą Bendrovės darbuotojai.
Slapukai („cookies “)
ir jų naudojimas
Informacija apie slapukų naudojimą Bendrovės interneto svetainėje yra
pateikiama atskirame dokumente.
Asmens duomenų
saugumas
5.1. Bendrovė įgyvendina organizacines ir technines priemones, skirtas
apsaugoti asmens duomenis nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo,
pakeitimo, atskleidimo, taip pat nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo.
5.2. Nustačius asmens duomenų saugumo pažeidimus, Bendrovė juos šalina
nedelsdama.
5.3. Bendrovės darbuotojai laikosi konfidencialumo principo, kaip tai
numatyta Politikos 2.3 punkte.
5.4. Bendrovės kompiuteriuose turi būti nuolat atnaujinama antivirusinė
programa.
5.5. Asmens duomenų saugumo pažeidimo atveju Bendrovė nepagrįstai
nedelsdama ir, jei įmanoma, praėjus ne daugiau kaip 72 valandoms nuo tada,
kai sužinojo apie asmens duomenų saugumo pažeidimą, apie tai praneša
priežiūros institucijai, nebent asmens duomenų saugumo pažeidimas neturėtų
kelti pavojaus fizinių asmenų teisėms ir laisvėms. Jeigu priežiūros
institucijai apie asmens duomenų saugumo pažeidimą nepranešama per 72
valandas, prie pranešimo pridedamos vėlavimo priežastys.
5.6. Kai dėl asmens duomenų saugumo pažeidimo gali kilti didelis pavojus
duomenų fizinių asmenų teisėms ir laisvėms, Bendrovė nepagrįstai
nedelsdama praneša apie asmens duomenų saugumo pažeidimą duomenų
subjektui.
Atsakomybė
6.1. Duomenų subjektas privalo Bendrovei pateikti išsamius ir teisingus duomenų
subjekto asmens duomenis bei informuoti apie atitinkamus asmens duomenų
pasikeitimus.
6.2. Bendrovė neturi galimybės visiškai garantuoti, kad Bendrovės internetinio
tinklalapio funkcionavimas bus be jokių trikdžių ir kad jis bus visiškai
apsaugotas nuo virusų. Bendrovė jokiu atveju neprisiima atsakomybės už
tiesioginius ar netiesioginius nuostolius, susijusius su Bendrovės
internetiniame tinklalapyje prieinamos medžiagos, dokumentų naudojimu. Duomenų
subjektas yra informuojamas, kad bet kokia medžiaga, kurią duomenų subjektas
skaito, atsisiunčia ar kitaip gauna naudodamasis Bendrovės internetiniu
tinklalapiu, yra gaunama išimtinai duomenų subjekto nuožiūra bei rizika, todėl
būtent duomenų subjektas atsako už žalą, padarytą pačiam duomenų subjektui ar
jo kompiuterinei sistemai.
6.3. Jei nenurodyta kitaip, intelektinės nuosavybės teisės (įskaitant autorines
teises) į Bendrovės internetinio tinklalapio turinį ir informaciją priklauso
Bendrovei. Be išankstinio Bendrovės rašytinio sutikimo draudžiama atgaminti,
versti, adaptuoti ar bet kokiu kitu būdu naudoti bet kurį Bendrovės
internetinio tinklalapio dalį. Draudžiama atlikti bet kuriuos kitus veiksmus,
pažeidžiančius ar galinčius pažeisti Bendrovės intelektinės nuosavybės teises į
internetinį tinklalapį, o taip pat prieštaraujančius sąžiningai konkurencijai.
Baigiamosios
nuostatos
7.1. Ši Politika atnaujinama ne rečiau kaip kartą per dvejus metus arba
pasikeitus teisės aktams, reglamentuojantiems asmens duomenų apsaugą.
7.2. Politika skelbiama viešai Bendrovės internetiniame tinklalapyje. Bendrovės
klientai su šia Politika supažindinami elektroninėmis priemonėmis.
7.3. Duomenų subjektai bet kokiais su šia Politika susijusiais jiems rūpimais
klausimais gali kreiptis į Bendrovės darbuotojus, Bendrovės internetiniame
tinklalapyje nurodytais kontaktais.